Скрипторий: Equipment - spiral chimes (rage of elements)
Назад к списку всех объектов Rage Of ElementsКак это работает
Это страница объекта Скриптория, в первой части показан ее статус и вывод оригинального объекта.Объект может иметь следующие статусы: Нет перевода, В работе, На проверке и Переведено.
-
Если объект в статусе "Нет перевода", то любой зарегистрированный пользователь может взять этот объект себе в работу - тогда для него откроется вторая часть этой страницы с редактором. Обратите внимание, что текст объекта представлен в виде HTML текста. Вам не нужно умение писать html код, но самое минимальное умение его читать - да.
После того как вы взялись за перевод этот объект закрепляется за вами на 3 дня. Если в течение этого времени вы не отправите свой перевод, то статус объекта скинется обратно в "Нет перевода" и он снова станет доступен для других пользователей.
Одновременно один пользователь не может иметь в работе более 5 объектов (объекты "На проверке" не учитываются), это количество считается по всем источникам в Скриптории. - Если вы взялись за перевод, то объект получит статус "В работе" и откроет для вас редактор полей этого объекта, подробная информация будет внутри этого раздела (там много).
- После отправки перевода объект перейдёт в статус "На проверке". Администратор проверит перевод, внесёт коррективы при необходимости и удтвердит перевод. Если всё очень плохо, то перевод будет отклонён.
- Если объект в статусе "Переведено", то одобренный перевод будет отображен на этой странице, а сам Источник станет на шаг ближе к завершению. Когда Источник будет завершен и размещён в общей базе данных, автор перевода будет указан на сайте на странице этого объекта как пользователь, предоставивший перевод.
СТАТУС:
НЕТ ПЕРЕВОДАEquipment - spiral chimes (rage of elements)
Spiral Chimes
Item 13
Source Rage of Elements
Price 2,500 gp
Usage held in 1 hand; Bulk L
Spiral chimes are a set of small metal bells decorated with spiraling designs that hang on thin wires from a carved statue of a storm cloud or air elemental. Each bell in the spiral chimes rings at a different tone, and when caught in the turbulent winds of a storm, the bells combine to create deep, full songs.
A set of spiral chimes is a planar key for interplanar teleport and similar magic. When the chimes are used this way, you're more likely to arrive where you intend to be, appearing 1d6×25 miles from your intended destination instead of 1d10×25 miles away.
Activate—Forecast Chime 10 minutes ( manipulate, prediction); Effect You let the spiral chimes play in the wind, interpreting the music to predict the weather at your location for the next 24 hours. You receive advanced warning of the temperature, humidity, storms, natural disasters (such as tornadoes, floods, or volcanic eruptions), and other weather conditions that naturally arise. The information you gain through the spiral chimes doesn't take magical occurrences that might change the weather into account.
Activate—Revealing Chime ( manipulate, sonic); Frequency once per day; Effect You ring the chimes, blanketing everything in a 30-foot burst within 120 feet in visible, reverberating sound. This can negate invisibility, making creatures concealed instead of invisible. The duration and other effects depend on the result of each creature's attempt at a DC 30 Reflex save.
Critical Success The target is unaffected.
Success The target's invisibility is negated for 2 rounds.
Failure The target is deafened for 1 minute, and its invisibility is negated for 1 minute.
Critical Failure The target is deafened for 10 minutes, and its invisibility is negated for 10 minutes.
Price 2,500 gp
Usage held in 1 hand; Bulk L
Spiral chimes are a set of small metal bells decorated with spiraling designs that hang on thin wires from a carved statue of a storm cloud or air elemental. Each bell in the spiral chimes rings at a different tone, and when caught in the turbulent winds of a storm, the bells combine to create deep, full songs.
A set of spiral chimes is a planar key for interplanar teleport and similar magic. When the chimes are used this way, you're more likely to arrive where you intend to be, appearing 1d6×25 miles from your intended destination instead of 1d10×25 miles away.
Activate—Forecast Chime 10 minutes ( manipulate, prediction); Effect You let the spiral chimes play in the wind, interpreting the music to predict the weather at your location for the next 24 hours. You receive advanced warning of the temperature, humidity, storms, natural disasters (such as tornadoes, floods, or volcanic eruptions), and other weather conditions that naturally arise. The information you gain through the spiral chimes doesn't take magical occurrences that might change the weather into account.
Activate—Revealing Chime ( manipulate, sonic); Frequency once per day; Effect You ring the chimes, blanketing everything in a 30-foot burst within 120 feet in visible, reverberating sound. This can negate invisibility, making creatures concealed instead of invisible. The duration and other effects depend on the result of each creature's attempt at a DC 30 Reflex save.
Critical Success The target is unaffected.
Success The target's invisibility is negated for 2 rounds.
Failure The target is deafened for 1 minute, and its invisibility is negated for 1 minute.
Critical Failure The target is deafened for 10 minutes, and its invisibility is negated for 10 minutes.